خرید پستی ساعت مچی پانرای panerai
نوشته شده توسط : princess76

خرید پستی ساعت مچی پانرای panerai

خرید اینترنتی ساعت مچی پانرای panerai از فروشگاه آرکاشاپ

خرید ساعت مچی,خرید ساعت,خرید پستی ساعت,خرید اینترنتی ساعت

http://arcashop.ir/1394/12/18/%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d9%be%d8%b3%d8%aa%db%8c-%d8%b3%d8%a7%d8%b9%d8%aa-%d9%85%da%86%db%8c-%d9%be%d8%a7%d9%86%d8%b1%d8%a7%db%8c-panerai/

در این پست می خواهیم شما را با ساعتی مردانه آشنا کنیم. ساعت مچی پانرای یکی از شیک ترین و در عین حال ارزان ترین ساعت های موجود در سایت آرکاشاپ است. این ساعت در رنگ های متفاوت ارائه شده است که می توانید در ادامه عکس ها و همچنین ویژگی های منحصربفردش را مشاهده کنید

ویژگی های کلیدی:

جنسیت:مردانه

منبع انرژی:باتری

فرم صفحه:گرد

طرح صفحه:چند عقربه ای

رنگ بند :نقره ای

جنس بند: استیل

خرید پیامکی: دوستانی که زمان کافی برای ثبت سفارش ندارند می توانند عدد ۲۰۵۵۹۱۴۷۶ را به شماره ۱۰۰۰۸۳۱۰ پیامک کنند تا دوستان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

قیمت: ۴۹۰۰۰۰ تومان

watch panerai2

این کمپانی توسط جیوانی پانرای (۱۸۳۵ تا ۱۸۹۷) در سال ۱۸۶۰ در شهر فلورانس ایتالیا تاسیس گردید, کمپانی پانرای که در حال حاضر تحت مالکیت گروه ویچموند قرار دارد مشغول به طراحی تولید و فروش ساعت های خود در سراسر جهان می باشد.

watch panerai3

watch panerai4

watch panerai9

watch panerai5

ساعت مچی پانرای نقش بسیار مهمی در کمک به غواصان نیروی دریایی کشور ایتالیا در جنگ جهانی دوم ایفا می کرده است. در حول و حوش سال ۱۹۰۰ کمپانی پنرای تحت مدیریت نوه جیوانی پانرای با نام گایدو پنرای, تامین کننده رسمی ساعت و ابزار آلات اندازه گیری دقیق برای نیروی دریایی ایتالیا بود.

watch panerai6

معرفی ساعت شیک:

اگر به دنبال ساعت بسیار شیک هستید از لینک زیر دیدن کنید

خرید پستی ساعت مچی Omega مدل Gorgeous

watch panerai7

با این که مدیران اجرای این شرکت در شهر فلورانس مشغول تولید هست اما بخش تولید انبوه این شرکت در نوشاتل سوئیس واقع است. پانرای, هم از موتورهای ساخت مهندسان خود هم از موتورهای ساخت شده توسط دیگر شرکت ها همچون رولکس و ETA استفاده می کند.

watch panerai8

watch panerai10

این کمپانی بعد از کسب تجربه در تولید ساعت مچی های نظامی وارد بخش تجاری شد, همزمان با پخش فیلم (دی لایت) در سال ۱۹۹۵ هنرپیشه معروف (سیلور استر استلونه) با به دست کردن ساعت های پنرای فضای تبلیغاتی بسیار خوبی برای این کمپانی ایجاد کرد و این در فروش بیشتر محصولات این شرکت در آن سال ها کمک شایانی بود همچنین به طور کلی میزان محبوبیت جهانی این کمپانی را در رتبه خوبی قرار داد, از همان زمان ساعت مچی پانرای را به عنوان ساعت لوکس شناختند.

watch panerai11

watch panerai12

خرید پیامکی: دوستانی که زمان کافی برای ثبت سفارش ندارند می توانند عدد ۲۰۵۵۹۱۴۷۶ را به شماره ۱۰۰۰۸۳۱۰ پیامک کنند تا دوستان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

قیمت: ۴۹۰۰۰۰ تومان

خرید ساعت پسرانه,خرید ساعت دخترانه,ساعت مردانه,ساعت زنانه




:: برچسب‌ها: خرید ارزان ساعت مچی پانرای panerai , خرید اینترنتی ساعت , خرید اینترنتی ساعت مچی panerai , خرید اینترنتی ساعت مچی پانرای , خرید اینترنتی ساعت مچی پانرای panerai , خرید پستی ساعت , خرید پستی ساعت مچی panerai , خرید پستی ساعت مچی پانرای panerai , خرید ساعت , خرید ساعت پسرانه , خرید ساعت دخترانه , خرید ساعت صفحه گرد , خرید ساعت مچی , خرید ساعت مچی مردانه چند عقربه ای , خرید ساعت مردانه صفحه گرد , خرید نقدی ساعت مچی پانرای , ساعت زنانه , ساعت مچی panerai , ساعت مچی پانرای , ساعت مچی پانرای panerai , ساعت مچی چند عقربه ای , ساعت مردانه , فروش آنلاین ساعت مچی پانرای , فروش ارزان ساعت مچی panerai , فروش راحت ساعت مچی panerai , فروش راحت ساعت مچی پانرای , فروش نقدی ساعت مچی پانرای ,
:: بازدید از این مطلب : 769
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 فروردين 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: