مواد طبیعی موثر برای درمان بیماری های ویروسی
نوشته شده توسط : princess76

مواد طبیعی موثر برای درمان بیماری های ویروسی

پرشین طب – دانستنی های پزشکی | به گزارش پرشین طب؛ عسل یکی از بهترین هدایای طبعیت به بشر است که انسان از سالیان دور از آن استفاده می کند. مصریان باستان از آن به عنوان یک عامل ضد باکتری استفاده می کردند و به کمک آن زخم ها و بریدگی ها را درمان می نمودند. خواص ضد باکتریایی و آنتی اکسیدانی عسل در درمان بیماری هایی مانند سرفه و درد ناشی از سرفه موثر است و همچنین باعث می شود که نوزادان خواب بسیار راحتی را تجربه کنند.

چای سبز

چای سبز دارای کاتچین است که در مهار عفونت های ویروسی نقش موثری را ایفا می کند. ترکیبات موجود در این چای با چسبیدن به ویروس آنفولانزا مانع از بروز بیماری در بدن شخص می شوند.

برگ زیتون

برگ زیتون یک گیاه ضد ویروسی است، این برگ برای درمان آنفولانزا، سرما خوردگی و تب خال بسیار مفید است. برگ زیتون رو می توان به صورت تنتور، کپسول و یا چای میل کرد و می توان آن را با نعناع مخلوط نمود. البته این گیاه در دوران بارداری نباید میل شود.

ریحان مقدس

این گیاه برای هندو ها اهمیت مذهبی زیادی دارد و دارویی برای ازین بردن استرس و اضطراب در مکاتب هندی به شمار می رود. برگ ریحان خاصیت ضد باکتری، ضد قارچی و ضد التهابی دارد که برای درمان تب، آنفولانزا، آنفولانزای خوکی، برونشیت، مالاریا، سردرد و گلودرد مفید است.

بخوانید





:: برچسب‌ها: انواع گیاه ضدویروسی , بیماری های ویروسی , ریحان خاصیت ضد باکتری , گیاه ضد ویروسی , مواد غذایی ضدقارچی ,
:: بازدید از این مطلب : 817
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 بهمن 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: