خرید پستی کنسانتره ضد چروک الواژ avene
نوشته شده توسط : princess76

خرید پستی کنسانتره ضد چروک الواژ avene

کنسانتره ضد چروک,ژل کنسانتره الواژ اون,کرم ضد چروک الواژ اون,کرم ضد چروک دور چشم اون,کرم ضد چروک صورت اون,کرم ضد چروک avene,پرکننده خطوط پیشانی

خرید کنسانتره ضد چروک – خرید لوازم آرایشی – لوازم آرایشی بهداشتی

کنسانتره ضد چروک

از لوازم آرایشی که می توان نام برد کنسانتره های ضد چروک هستند. یکی از مواردی که اکثر خانم ها در خصوص آن نگرانی دارند، چروک شدن پوست آنها بعد از افزایش سن می باشد. همانطور که اطلاع دارید روش های مختلفی برای جلو گیری یا کم کردن این اتفاق وجود دارد که ممکن است حتی زیان آور هم باشند اما ما در این پست می خواهیم ژلی را به شما خانم های عزیز معرفی کنیم که در مدت نبستا کوتاهی می تواند شما را به خواسته خود برساند.

یکی از مرطوب کننده های مناسب برای کاهش تحریک و چین و چروک و گوشتالو و صاف نگه داشتن پوست، اسید هیالورونیک(آکاسدیم هالورونات) است که بطور طبیعی در پوست یافت می شود. این ماده تولید سلول های سازنده و ترشح کننده کلاژن را افزایش می دهد و ساختار پوست را تقویت می کند. اسید هیالورونیک، پوست را از سطح داخلی مرطوب می کند، قابلیت کش سانی (ارتجاعی) پوست را افزایش می دهد، التهاب پوست را تسکین می دهد و رادیکال های آزاد زیان بخش پوست را پاک می کند.

برای ثبت سفارش بر روی دکمه زیر کلیک کنید 

پس از ثبت محصول، همکاران ما برای تاییده گرفتن ارسال، با شما تماس خواهند گرفت. لطفا پاسخگو باشید.

قیمت: ۱۱۲۰۰۰ تومان

محصول مشابه:

خرید ارزان کرم سفت کننده پوست هالیوود

با افزایش سن یا برخی مشکلات پوستی، مقدار اسید هیالورونیک تولید شده بوسیله پوست کم می شود و به این دلیل استفاده از ژل کنسانتره ضد چروک الواژ توصیه می شود. این ژل حاوی اسید هیالورونیک که می تواند به  راحتی چروک های عمیق ایجاد شده در قسمت ناحیه پیشانی، کنار چشم ها(پا کلاغی)، وسط ابرو، کنار لب و … را درمان کند.

پژوهشگران دانشگاه کمبریج کشور انگلیس دریافتند که استفاده از کرم های حاوی  اسید هیالورونیک در چروک های  عمیق ناشی از تابش آفتاب، افزایش سن، چروک های اطراف بینی، دهان، گونه ها و لب(بعضی مناطق که بوتاکس به خوبی اثر نمی کند) بهترین اثر را دارد.

الواژ Eluage ترکیبی از رتین آلدهید (با خواص مسلم ضد پیری) و مشتقی از اسید هیالورونیک (H.A.F) می باشد  که سنتز اسید هیالورونیک طبیعی را در پوست افزایش می دهد، چروک ها و حتی خطوط عمیق را درست از همان ماه های اول ترمیم کرده و پوست را سفت تر می کند. الواژ رنگ (گلبهی) و عطر بسیار ملایمی دارد.

 برخی از خواص کنسانتره ضد چروک الواژ Avene :

– پرکننده خطوط عمیق پیشانی
– گوشه خارجی چشم، بین ابروها، اطراف دهان و خط اخم و لبخند
– حاوی آب اون، رتین آلدهید ۰٫۰۵%، ۰٫۱H.A.FF%

روش مصرف ضد چروک الواژ :

هفته اول، یک شب درمیان و سپس هرشب روی خطوط عمیق استفاده شود .

برای ثبت سفارش بر روی دکمه زیر کلیک کنید 

پس از ثبت محصول، همکاران ما برای تاییده گرفتن ارسال، با شما تماس خواهند گرفت. لطفا پاسخگو باشید.

قیمت: ۱۱۲۰۰۰ تومان





:: برچسب‌ها: پرکننده خطوط پیشانی, خرید کنسانتره ضد چروک, خرید لوازم آرایشی, ژل کنسانتره الواژ اون, کرم ضد چروک avene, کرم ضد چروک الواژ اون, کرم ضد چروک دور چشم اون, کرم ضد چروک صورت اون, کنسانتره ضد چروک, لوازم آرایشی بهداشتی ,
:: بازدید از این مطلب : 749
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 1 تير 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: