خرید پستی سگ رباتیک Jino
نوشته شده توسط : princess76

خرید پستی سگ رباتیک Jino

خرید اینترنتی سگ رباتیک Jino از فروشگاه آرکاشاپ

خرید پستی وسایل کودک,خرید پستی لوازم کودک,لوازم بازی کودک,وسایل بازی کودک

سگ رباتیک Jino

در این پست می خواهیم وسایل بازی کودک را ارائه دهیم. خرید وسایل بازی کودک همیشه در اولولیت خانواده ها قرار دارد. آسایش فرزندان خواسته ی همیشگی پدر و مادران است. در این پست می خواهیم قصد معرفی سگ جینو رو داریم. امکانات این عروسک بسیار جذاب؛ همچنین عکس های دیگر آن در ادامه آمده است که می توانید آن را ببنید. خرید وسایل کودک را با آرکاشاپ تجربه کنید

ویژگی های کلیدی:

دارای قلاده به همراه ریموت

منبع تغذیه:۳ عدد باتری قلمی

قدرت بالا برای حرکت در مسیرهای طولانی

قابلیت پخش موزیک های زیبا و کودکانه

ساخته شده از الیاف ضد حساسیت

امکان حرکت شبیه سازی شده

خرید پیامکی: دوستانی که زمان کافی برای ثبت سفارش ندارند می توانند عدد ۲۰۵۵۹۱۹۲۵ را به شماره ۱۰۰۰۸۳۱۰ پیامک کنند تا دوستان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

قیمت: ۵۲۰۰۰ تومان

خرید اینترنتی وسایل کودک,خرید اینترنتی لوازم کودک,خرید وسایل سرگرمی کودک,خرید پستی وسایل بازی کودک

sag Jino 2

sag Jino 3

عروسک اسباب بازی سگ جینو Jino که با یک کنترل شبیه با قلاده حرکت می کند و موزیک پخش می نماید ، جنس این سگ دوست داشتنی از الیاف ضد حساسیت بوده و هیچ گونه حساسیتی برای فرزند شما ایجاد نخواهد کرد.

سگ جینو یک اسباب بازی کودکانه بسیار جدید است که علاوه بر پخش آهنگ های زیبا و دوست داشتنی برای کودکان مانند یک سگ واقعی حرکت می کند ، این سگ دوست داشتنی کاملا روباتیک بوده و دقیقه شبیه به یک سگ جینو زنده می باشد و دوست خوبی برای فرزند شما خواهد شد.

sag Jino 8

از ویژگی های سگ جینو میشود به انجام حرکات موزون آن نیز اشاره کرد ، این سگ با آهنگی که میزند و ریتمش حرکات خیلی زیبا انجام داده و فرزند شما را خوشحال می کند.

sag Jino 4

اسباب بازی سگ جینو یک روباتیک بی نظیر و ارزان برای بچه ها می باشد. به وسیله ی کنترل و قلاده ی دور گردن این سگ جینو کوچولو کودک دلبند شما می تواند ساعت ها سرگرم این بازی مهیج باشد.

بچه ها کنترل رو دستتون بگیرینو با خودتون داخل خونه ، پارک و هرجا که دوس دارین ببرین و ساعت ها باهاش بازی کنین
سگ روباتیک جینو موزیک میزنه ، راه میره ، حرکات عجیب انجام میده و….

sag Jino 5

رنگ بندی سگ جینو:
سگ رباتیک جینو دارای رنگ های متنوع و مدل های گوناگونی می باشد.

سگ موزیکال جینو:
موزیک های زیبا و کودکانه که فرزند شما را شاد و خوشحال خواهد کرد ، سگ جینو علاوه بر حرکت های طولانی موزیکهای زیبا و شاد نیز پخش می کند که جذابیت آن را چند برابر خواهد کرد.

حرکت در مسیرهای طولانی:
سگ روباتیک جینو امکان حرکت در مسیرهای طولانی را دارد که کودک شما را در پیاده روی در پارک همراهی خواهد نمود و مانند یک سگ واقعی به دنبال فرزند شما حرکت خواهد کرد و موزیک شاد کودکانه را پخش می کند.

sag Jino 6

sag Jino 7

sag Jino 9

خرید پیامکی: دوستانی که زمان کافی برای ثبت سفارش ندارند می توانند عدد ۲۰۵۵۹۱۹۲۵ را به شماره ۱۰۰۰۸۳۱۰ پیامک کنند تا دوستان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

قیمت: ۵۲۰۰۰ تومان

لوازم سرگرمی کودک,وسایل سرگرمی کودک,لوازم بازی بچه,وسایل بازی بچه




:: برچسب‌ها: خرید آنلاین سگ رباتیک Jino , خرید ارزان سگ رباتیک Jino , خرید اینترنتی سگ رباتیک Jino , خرید اینترنتی لوازم کودک , خرید اینترنتی وسایل بازی کودک , خرید اینترنتی وسایل کودک , خرید پستی سگ رباتیک Jino , خرید پستی لوازم کودک , خرید پستی وسایل بازی کودک , خرید پستی وسایل کودک , خرید راحت سگ رباتیک Jino , خرید وسایل سرگرمی کودک , سگ رباتیک Jino , فروش آنلاین سگ رباتیک Jino , فروش آنلاین وسایل بازی کودک , فروش ارزان سگ رباتیک Jino , فروش ارزان وسایل بازی کودک , فروش راحت سگ رباتیک Jino , فروش راحت وسایل بازی کودک , فروش نقدی سگ رباتیک Jino , لوازم بازی بچه , لوازم بازی کودک , لوازم سرگرمی کودک , وسایل بازی بچه , وسایل بازی کودک , وسایل سرگرمی کودک ,
:: بازدید از این مطلب : 843
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 فروردين 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: